Przeciwdziałanie marginalizacji społecznej poprzez modernizację dróg powiatowych nr K 1687 i K 1689
Zadanie przedmiotu zamówienia:
Modernizacja poprzez przebudowę drogi powiatowej Stróża - Trzebunia nr K 1689 od km 8+800=0+000-1+000


Treść ogłoszenia:


ZP/7/07                                            Myślenice, dnia: 28.02.2007r.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY 
1. Nazwa i adres zamawiającego :
Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, woj. małopolskie, pow. myślenicki, tel./fax ( 0-12) 272-17-33, www.zdp-myslenice.pl , e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ,
2. Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje:
Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, woj. małopolskie, pow. myślenicki, tel./fax 012 27-217-33, www.zdp-myslenice.pl , e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
Uprawniona do kontaktów z Oferentami - mgr inż. Halina Topa-Dyduła tel. (0-12) 272-17-33, w godz. 8.00-13.00, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
3. Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia :
Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok.: sekretariat.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Wykonanie robót drogowych.
2. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeciwdziałanie marginalizacji społecznej poprzez modernizację dróg powiatowych nr K 1687 i K 1689 Zadanie przedmiotu zamówienia: Modernizacja poprzez przebudowę drogi powiatowej Stróża - Trzebunia nr K 1689 od km 8+800=0+000-1+000
3. Określenie przedmiotu zamówienia:
Elementy (części ) robót:
  1. Roboty przygotowawcze.
  2. Roboty ziemne-wykopy, nasypy.
  3. Odwodnienie- kanalizacja deszczowa.
  4. Przepusty.
  5. Podbudowa.
  6. Nawierzchnia.
  7. Zjazdy.
  8. Urządzenia drogowe
4. Miejsce realizacji: Powiat myślenicki, Gmina Pcim, miejscowość Trzebunia.
5. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (wymagany) - data rozpoczęcia: 15.04.2007; - data zakończenia: 31.08.2007
7. Nr ogłoszenia o wszczęciu postępowania: Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 45 z dnia 28.02.2007, poz. 14732.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

3.1 Informacja na temat wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości - 21 000,00 zł 3.2 Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: wymogi zgodnie ze Specyfikacją.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp z dnia 29.01.2004 r. wraz z późniejszymi zmianami, a ponadto spełniający warunki:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
-posiadał doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch ( 2 ) zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż 2 000 000 zł brutto.
-posiadał własny lub dysponuje następującym w pełni sprawnym sprzętem potrzebnym do wykonania przedmiotu zamówienia:
  • 2 koparki 0,60 m3
  • 1 walec statyczny samojezdny 10-15 t,
  • 1 walec statyczny ogumiony,
  • 1 rozkładarka mas bitumicznych,
  • 2 samochody ciężarowe samowyład. 5-10 t,
  • 1 samochód skrzyniowy,
  • 1 żuraw samochodowy 5-10 t
  • ciągnik kołowy.
  • skrapiarka do bitumu,
Na Zadanie stanowiące przedmiot zamówienia, Wykonawca wykazać musi, że dysponuje osobą (której powierza stanowisko kierownika budowy) legitymującą się wymaganymi uprawnieniami budowlanymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, oraz jest członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz że dysponuje pracownikami budowlanymi w ilości co najmniej dziesięć osób (10) w tym pięciu wykwalifikowanych
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia (suma gwarancyjna) co najmniej 1 000 000,00 zł w tym na jedno zdarzenie w wysokości 300 000,00 zł przez cały okres realizacji przedmiotowego zamówienia.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części robót podwykonawcom maksymalnie 30% całkowitych kosztów przedmiotu zamówienia.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
3.3 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1/ Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Oferenta o d p o w i a d a przedmiotowi zamówienia - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo składa zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4/Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego ierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub informacji o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
6/ Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek oraz opłat na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub informacji o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1/Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie w tym pracowników kwalifikowanych,
2/ Wykazu sprzętu i pojazdów oraz wyposażenie techniczne niezbędne do wykonania zamówienia, którym dysponuje wykonawca,
3/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, a w przypadku kierownika budowy na temat jego doświadczenia zawodowego. Kwalifikacje, wykształcenie i uprawnienie należy wykazać właściwym dokumentem potwierdzającym ich posiadanie;
- dla kierownika budowy dokumenty potwierdzające doświadczenie i niezbędne uprawnienia, przynależność do Izby Inżynierskiej zakresie robót drogowo-mostowych oraz
- dla pięciu pracowników wykwalifikowanych, dokumenty kwalifikacyjne, zaświadczenie ukończenia szkoleń albo zaświadczenie pracodawcy o wykonywaniu przez tych pracowników robót drogowo-mostowych,
4/ Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat wszystkich zrealizowanych robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz należy dołączyć posiadane, referencje (listy polecające) potwierdzające, że wykazane roboty wykonane zostały należycie,
2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1/Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie w tym pracowników kwalifikowanych,
2/ Wykazu sprzętu i pojazdów oraz wyposażenie techniczne niezbędne do wykonania zamówienia, którym dysponuje wykonawca,
3/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, a w przypadku kierownika budowy na temat jego doświadczenia zawodowego. Kwalifikacje, wykształcenie i uprawnienie należy wykazać właściwym dokumentem potwierdzającym ich posiadanie;
- dla kierownika budowy dokumenty potwierdzające doświadczenie i niezbędne uprawnienia, przynależność do Izby Inżynierskiej zakresie robót drogowo-mostowych oraz
- dla pięciu pracowników wykwalifikowanych, dokumenty kwalifikacyjne, zaświadczenie ukończenia szkoleń albo zaświadczenie pracodawcy o wykonywaniu przez tych pracowników robót drogowo-mostowych,
4/ Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat wszystkich zrealizowanych robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz należy dołączyć posiadane, referencje (listy polecające) potwierdzające, że wykazane roboty wykonane zostały należycie,
3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1/ Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (OC deliktowa i kontraktowa ) do wysokości kwoty określonej w warunkach stawianych Wykonawcom
2/Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych zł lub zdolność kredytową Wykonawcy tj.
- wyciąg z rachunku bankowego potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę kwoty 1 000 000,00 na tym rachunku lub
- informację pisemną potwierdzającą możliwość uzyskania przez Wykonawcę kredytu w kwocie 1 000 000,00 zł
Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w sprawie rodzajów dokumentów jakie wymaga Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich dokumenty winne być składane obowiązuje odpowiednio Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz.U. Nr 87/2006 poz. 605 )
Podwykonawstwo:
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części robót podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres i wartość prac, jakie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także nazwę i adres podwykonawców, którym zamierza powierzyć wykonanie części robót. Do zawarcia przez Wykonawcę umowy na roboty z podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy.
Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Dokładne informacje o wymaganych dokumentach, oświadczeniach i załącznikach zawiera SIWZ znajdująca się na stronie internetowej lub którą można otrzymać w tutejszym Zarządzie odpłatnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
2. Kryteria oceny ofert : najniższa cena.
3. Informacje administracyjne
Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( SIWZ )
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-myslenice.pl.
Opłata: 35,00 zł.
Warunki i sposób płatności:
przelewem na konto Zamawiającego nr: 66 1020 2892 0000 5102 0024 9672.
4. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
5. Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok. nr 3 - sekretariat, do dnia 29.03.2007.r. do godz. 9.00.
6. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: w dniu 29.03.2007r, o godzinie 9.05, Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok. nr 4.

Załączniki:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Umowa
Specyfikacje techniczne
Formularz ofertowy wraz z załącznikami
Harmonogram rzeczowo-finansowy
Część techniczna - strona 1
Strona tytułowa
Opis techniczny
Przedmiar robót
Kosztorys
Rysunki:
Orientacja
Przekroje normalne
Przekroje poprzeczne
Przekrój podłużny
Przepusty
Sytuacja szczegółowa - arkusz 1
Sytuacja szczegółowa - arkusz 2
Sytuacja szczegółowa - arkusz 3

Pytania i odpowiedzi z dnia 22-03-2007r.
Uzupełnienie odpowiedzi z dnia 22.03.2007r.
Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 05.04.2007r.