Wykonanie robót drogowych - chodniki:
1. Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Pcim-Tokarnia-Jordanów nr 18268 (K-1687) długości 360 m w miejscowości Krzczonów
2. Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Pcim-Tokarnia-Jordanów nr 18268 (K-1687) długości 255 m km 5+845 - 6+100 w miejscowości Tokarnia.
3. Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Siepraw-Olszowice nr 18244 (K-1946) długości 317 m km 0+458 - 0+775 w miejscowości Siepraw.
4. Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Borzęta-Gorzków-Wieliczka nr 18228 (K-1944) długości 215 m w miejscowości Czechówka.


Treść ogłoszenia:


ZP/13/07                                            Myślenice, dnia: 21.05.2007r.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY 
1. Nazwa i adres zamawiającego :
Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, woj. małopolskie, pow. myślenicki, tel./fax ( 0-12) 272-17-33, www.zdp-myslenice.pl , e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ,
2. Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje:
Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, woj. małopolskie, pow. myślenicki, tel./fax 012 27-217-33, www.zdp-myslenice.pl , e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
Uprawniona do kontaktów z Oferentami - mgr inż. Halina Topa-Dyduła tel. (0-12) 272-17-33, w godz. 8.00-13.00, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
3. Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia :
Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok.: sekretariat.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Wykonanie robót drogowych- chodniki.
2. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1.Zadania przedmiotu zamówienia:
  1. Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Pcim-Tokarnia-Jordanów nr 18268 (K-1687) długości 360 m w miejscowości Krzczonów
  2. Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Pcim-Tokarnia-Jordanów nr 18268 (K-1687) długości 255 m km 5+845 - 6+100 w miejscowości Tokarnia.
  3. Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Siepraw-Olszowice nr 18244 (K-1946) długości 317 m km 0+458 - 0+775 w miejscowości Siepraw.
  4. Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Borzęta-Gorzków-Wieliczka nr 18228 (K-1944) długości 215 m w miejscowości Czechówka.
3. Miejsce realizacji: Zadanie Nr 1, Zadanie Nr 2 - Gmina Tokarnia, Zadanie Nr 3 i Zadanie Nr 4 - Gmina Siepraw w powiecie Myślenickim.
4. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (wymagany) - 31.08.2007r..
6. Nr ogłoszenia o wszczęciu postępowania: OWP/2007/05/10-1637147 z dnia 21.05.2007r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: wymogi zgodnie ze Specyfikacją.
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy " Prawo zamówień publicznych", oraz spełniający warunki dodatkowe: określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
1.Wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie stawianych przez zamawiającego warunków.
W celu udowodnienia spełnienia w/w warunków należy przedłożyć Zamawiającemu następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru potwierdzające, że profil działania Oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub informacji o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub informacji o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Zdolność ekonomiczna i finansowa.
W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty:
Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej w ramach której wykonywał będzie zamówienie publiczne na podstawie tej Specyfikacji o wartości ubezpieczenia (suma gwarancyjna) co najmniej - 150 000,00 zł na każde zadanie na które składa ofertę
3. Zdolność techniczna.
1.Zamawiający winien posiadać w swojej dyspozycji następujący w pełni sprawny sprzęt, potrzebny do wykonania przedmiotu zamówienia w minimalnej ilości:
- 1 koparka podsiębierna 0,15 m3 lub 0,25 m3
- 1 samochód ciężarowy skrzyniowy 5 - 10 t,
- 1 walec wibracyjny 0,6 t,
- 1 wibrator powierzchniowy do 225 kg
- 1 walec statyczny samojezdny 10 t
- 1 walec statyczny ogumiony,
- 1 rozkładarka mas bitumicznych 4-5 m,
- 2 samochody ciężarowe 5-10 t
2.zatrudniał przeciętnie w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy niż 3 lat w tym okresie-średnio dziesięć (10) osób w tym 1 (jedną) osobę na stanowisku kierowniczym.
Dokładne informacje o wymaganych dokumentach, oświadczeniach i załącznikach zawiera SIWZ znajdująca się na stronie internetowej lub którą można otrzymać w tutejszym Zarządzie odpłatnie.
SEKCJA IV: TRYBY

1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
2. Kryteria oceny ofert : najniższa cena.
3. Informacje administracyjne.
3.1 Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: cena 30 zł.
3.2 Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3.3 Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok. nr 3 - sekretariat, do dnia 29.05.2007r.do godz. 9.00.
3.4 Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: w dniu 29.05.2007r, o godzinie 9.05, Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok. nr 4.

Załączniki:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (format pdf)
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (format doc)
Załączniki
Ogłoszenie o wyniku postępowania