Drukuj
Opracowanie dokumentacji projektowych dla zadań:
Zadania przedmiotu zamówienia:
1. "Przebudowa skrzyżowania ulic Mikołaja Reja, Jana Kasprowicza, Kazimierza Wielkiego i Stefana Żeromskiego w Myślenicach".
2. "Remont skrzyżowania ulicy J. Słowackiego z ulicą Słoneczną w Myślenicach".


Treść ogłoszenia:


ZP/15/07                                            Myślenice, dnia: 29.06.2007r.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY 
1. Nazwa i adres zamawiającego :
Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, woj. małopolskie, pow. myślenicki, tel./fax ( 0-12) 272-17-33, www.zdp-myslenice.pl , e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ,
2. Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje:
Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, woj. małopolskie, pow. myślenicki, tel./fax 012 27-217-33, www.zdp-myslenice.pl , e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
Uprawniona do kontaktów z Oferentami - mgr inż. Halina Topa-Dyduła tel. (0-12) 272-17-33, w godz. 8.00-13.00, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
3. Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia :
Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok.: sekretariat.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Opracowanie dokumentacji projektowych.
2. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie dokumentacji projektowych dla zadań:
Zadania przedmiotu zamówienia:
1. "Przebudowa skrzyżowania ulic Mikołaja Reja, Jana Kasprowicza, Kazimierza Wielkiego i Stefana Żeromskiego w Myślenicach".
Projekt obejmuje dwa opracowania projektowe:
1/ Przebudowa skrzyżowania ulic powiatowych na rondo.
2/ Przebudowa przepustu na potoku San w ul, Jana Kasprowicza Km 0+061
2. "Remont skrzyżowania ulicy J. Słowackiego z ulicą Słoneczną w Myślenicach".
3. Miejsce realizacji: ulice w Myślenicach.
4. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
5. Wymagane terminy opracowania dokumentacji:
    1/ Zadanie NR 1 - do 10.12.2007r
    2/ Zadanie NR 2 - do 31.08.2007r.

wraz z uzgodnieniami i uzyskaniem zezwolenia na budowę/ zgłoszeniem przebudowy do wykonania robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Myślenicach.
6. Nr publikacji ogłoszenia o zamówieniu publicznym: opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29.06.2007 , nr ogłoszenia 109052-2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu : ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie; spełnia - nie spełnia
2.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Dla potwierdzenia spełnienia określonych warunków Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty.
1. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawców następujących dokumentów:
1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym,
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. ( Umowę spółki cywilnej lub umowę konsorcjum ze wskazaniem lidera konsorcjum. Umowa powinna także zawierać postanowienie o odpowiedzialności solidarnej uczestników.)
1.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający wymaga dostarczenia następujących dokumentów:
1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, ( Zał. Nr 3 do Oferty),
2) Referencje potwierdzające, że zrealizowane zamówienia, wymienione w załączonym do Oferty wykazie zostały wykonane z należytą starannością i w wymaganym terminie.
3) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz uprawnienia do projektowania w zakresie robót drogowych - Zał. Nr 2 do Oferty.
4) Wykonawca winien przedłożyć dokumenty uprawnień do projektowania oraz przynależności do Izby Inżynierskiej.
1.3 W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien złożyć
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -Zał. Nr 1 do Oferty.
1.4 Pozostałe dokumenty wymagane od Wykonawcy
1) Zobowiązanie do zapłaty na rzecz Zamawiającego, kary w przypadku nie podpisania umowy w wysokości 10% ceny oferty - według załączonego do SIWZ wzoru.
3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy " Prawo zamówień publicznych", oraz spełniający warunki dodatkowe określone w SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
2. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
3. Informacje administracyjne;
3.1 Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
3.2 Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie Zamawiającego, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok. nr 3, do 09.07.2007r. godz. 9.00.
3.4 Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.07.2007r, godzina 9.05, Zarząd Dróg Powiatowych, Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok. nr 6

Załączniki:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (format pdf)
Ogłoszenie o wyniku (format pdf)