Drukuj
PRZEBUDOWA ULIC W MYŚLENICACH.
1. Zadanie Nr 1.
- Przebudowa ul. Słonecznej w Myślenicach odcinek długości 160 m w km 0+226 - 0+386
2. Zadanie Nr 2
- Przebudowa ul. Sienkiewicza w Myślenicach odcinek długości 170 m w km 0+150 - 0+320


Treść ogłoszenia:


ZP/21/07                                            Myślenice, dnia: 20.07.2007r.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY 
1. Nazwa i adres zamawiającego :
Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, woj. małopolskie, pow. myślenicki, tel./fax ( 0-12) 272-17-33, www.zdp-myslenice.pl , e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ,
2. Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje:
Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, woj. małopolskie, pow. myślenicki, tel./fax 012 27-217-33, www.zdp-myslenice.pl , e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
Uprawniona do kontaktów z Oferentami - mgr inż. Halina Topa-Dyduła tel. (0-12) 272-17-33, w godz. 7.00-13.00, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
3. Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia :
Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok.: sekretariat.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1.Wykonanie robót drogowych
Zadanie przedmiotu zamówienia:
PRZEBUDOWA ULIC W MYŚLENICACH.
1. Zadanie Nr 1.
- Przebudowa ul. Słonecznej w Myślenicach odcinek długości 160 m w km 0+226 - 0+386
2. Zadanie Nr 2
- Przebudowa ul. Sienkiewicza w Myślenicach odcinek długości 170 m w km 0+150 - 0+320
2. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
3. Termin realizacji zamówienia liczony od daty zawarcia umowy:
do 30.11.2007r. - wykonanie elementów chodnika warunkujących ułożenie nawierzchni (krawężnik, poszerzenia, ściek, ) do 31.10.2007r.
4. Nr publikacji ogłoszenia o zamówieniu publicznym: opublikowano na portalu UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.08.2007, nr ogłoszenia 142927-2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art. 24 Ustawy.).
Kryterium oceny dla ofert ważnych jest najniższa cena (brutto) = 100 %
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu : ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie ; spełnia - nie spełnia
2.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. "Prawo zamówień publicznych" Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Oferenta o d p o w i a d a przedmiotowi zamówienia - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub informacji o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek oraz opłat na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub informacji o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo składa zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w tym informacja o pracownikach wykwalifikowanych.
2.Wykazu sprzętu i pojazdów oraz wyposażenie techniczne niezbędne do wykonania zamówienia, którym dysponuje wykonawca.
3.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, a w przypadku kierownika budowy na temat jego doświadczenia zawodowego. Kwalifikacje, wykształcenie i uprawnienie należy wykazać właściwym dokumentem potwierdzającym ich posiadanie;
- dla kierownika budowy dokumenty potwierdzające doświadczenie i niezbędne uprawnienia, przynależność do Izby Inżynierskiej zakresie robót drogowych oraz
- dla pięciu pracowników wykwalifikowanych, dokumenty kwalifikacyjne, zaświadczenie ukończenia szkoleń albo zaświadczenie pracodawcy o fachowym wykonywaniu przez tych pracowników robót drogowych.
4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat wszystkich zrealizowanych robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania o wartości jednej budowy lub przebudowy drogi nie mniejszej niż 250 000 zł brutto, oraz należy dołączyć posiadane, referencje (listy polecające) potwierdzające, że wykazane roboty wykonane zostały należycie.
3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej co najmniej na kwotę określoną w warunkach stawianych Wykonawcom w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia ( - 200 000 zł ) W przypadku gdy ważność ubezpieczenia uzależniona jest od zapłaty składki wraz z polisą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument jej opłacenia.
2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, bądź też pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub zawarcie umowy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kserokopii stwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
3. Uchwałę wspólników upoważniającą Zarząd do rozporządzenia prawem lub zaciągnięcia zobowiązania o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego, jeżeli upoważnienie nie wynika z umowy spółki (w przypadku spółki z ograniczona odpowiedzialnością).

SEKCJA IV: TRYBY

1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
2. Kryteria oceny ofert: kryterium oceny dla ofert ważnych jest najniższa cena (brutto) = 100 %
Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie ; spełnia - nie spełnia
3. Informacje administracyjne;
3.1 Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
3.2 Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie Zamawiającego, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok. nr 3, do 06.09.2007r. godz. 9.00.
3.4 Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.09.2007r, godzina 9.05, Zarząd Dróg Powiatowych, Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok. nr 6
3.5 SIWZ znajduję się na stronie internetowej lub można ją otrzymać w tutejszym Zarządzie odpłatnie. Cena Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - 30 zł.

Załączniki:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Ul. Sienkiewicza - projekt
Ul. Sienkiewicza - kosztorys
Ul. Sienkiewicza - przedmiar robót
Ul. Słoneczna - projekt
Ul. Słoneczna - przedmiar robót i kosztorys ofertowy
Ul. Słoneczna - specyfikacje drogowe