Drukuj

„Odbudowa drogi powiatowej nr K1622 Dąbie – Szczyrzyc w miejscowości Dąbie, Krzesławice, Poznachowice Górne w km 1+530 - 1+630, 2+00 - 2+100 i 3+200 - 3+300 wraz z odbudową zabezpieczeń brzegowych potoku Stradomka z podziałem na zadania”:
1. Odbudowa drogi powiatowej Nr K1622 Dąbie –Szczyrzyc
2. Odbudowa zabezpieczeń brzegowych potoku Stradomka

Aktualizacja 2014-09-04: Uwaga - zmiana terminu otwarcia ofert !

ZP-15/2014 Myślenice, dnia:  19.08.2014 r.

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM ZP-15/2014

Nr publikacji ogłoszenia o zamówieniu publicznym: opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19.08.2014 r. nr ogłoszenia 178365-2014

ZAMAWIAJĄCY:

1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, woj. małopolskie, powiat myślenicki, tel./fax ( 0-12) 272-17-33,

2. Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje:

Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, woj. małopolskie, pow. myślenicki, tel./fax 012 27-217-33, www.zdp-myslenice.pl ,  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Osoby uprawnione do kontaktów z Oferentami:

pok. 4, tel. (12) 272-17-33 lub (0-12) 274-13-99, w godz. 700 -1500

- w sprawach dotyczących postępowania: Marta Zięba e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;

- w sprawach technicznych: Irena Figiel-Korzeń, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

3. Adres, pod którym można uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

1/ Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok. nr 3 - sekretariat.

2/ Strona internetowa ZDP Myślenice www.zdp-myslenice.pl

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Nazwa zadania:

„Odbudowa drogi powiatowej nr K1622 Dąbie – Szczyrzyc w miejscowości Dąbie, Krzesławice, Poznachowice Górne w km 1+530 - 1+630, 2+00 - 2+100 i 3+200 - 3+300 wraz z odbudową zabezpieczeń brzegowych potoku Stradomka z podziałem na zadania”:

1. Odbudowa drogi powiatowej Nr K1622 Dąbie –Szczyrzyc

2. Odbudowa zabezpieczeń brzegowych potoku Stradomka

2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 

3. Przedmiot zamówienia:

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Wspólny Słownik Zamówień (CPV): główny przedmiot 45.23.31.40-2, dodatkowy przedmiot: 45.22.00.00-5 , 71.32.20.00-1, 45.20.00.00-9, 45.24.64.00-7.

3.1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu robót budowlanych określonych w Programach Funkcjonalno-Użytkowych i w Ogólnych Specyfikacjach Technicznych

„Odbudowa drogi powiatowej nr K1622 Dąbie – Szczyrzyc w miejscowości Dąbie, Krzesławice, Poznachowice Górne w km 1+530 - 1+630, 2+00 - 2+100 i 3+200 - 3+300 wraz z odbudową zabezpieczeń brzegowych potoku Stradomka”.

Zakres zamówienia obejmuje:

- wykonanie dokumentacji projektowej oraz korzystanie z praw autorskich przez Zamawiającego,

- wykonanie robót budowlanych w zakresie odbudowy drogi i odbudowy zabezpieczeń brzegowych potoku Stradomka określonych w dokumentacji wykonanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego dla zadania pn.:

„Odbudowa drogi powiatowej nr K1622 Dąbie Szczyrzyc w miejscowości Dąbie, Krzesławice, Poznachowice Górne w km 1 +530 -1+630, 2+000-2+100 i 3+200-3+300 wraz z odbudową zabezpieczeń brzegowych potoku Stradomka z podziałem na zadania” - ZP-15/2014

1.Odbudowa drogi powiatowej Nr K1622 Dąbie –Szczyrzyc w km 1 +530 – 1+630, 2+000 – 2+100 i 3+200 – 3+300;

2. Odbudowa zabezpieczeń brzegowych potoku Stradomka wg kilometraża podanego w PFU

4. Termin realizacji zamówienia:

Odbudowa drogi powiatowej nr K1622 – do 31.10.2014 r.

Odbudowa zabezpieczeń brzegowych potoku Stradomka – do 30.11.2014 r.

5. Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

6. Czy dopuszcza się złożenia oferty częściowej: nie

7. Czy dopuszcza się złożenia ofert wariantowej: nie.

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

1. Wadium.

1.1. Wadium dla całego przedmiotu zamówienia wynosi: 42 000,00 zł

2. Nie przewiduje się zaliczek na poczet wykonywanego zamówienia.

 

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca winien dostarczyć: 1. Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności umożliwiające mu wykonanie przedmiotu zamówienia.

2. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca winien dostarczyć: 1. Wykaz robót budowanych wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających zakresowi podanemu w pkt II.2.b SIWZ, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

3. Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca winien dostarczyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez niego potencjału technicznego niezbędnego w celu realizacji zamówienia.

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca winien dysponować: 1. osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi (Kierownik Budowy). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem kierownikiem budowy, posiadającym kwalifikacje uprawniające go do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i doświadczenie zawodowe, oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 2. projektantem posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń, który w okresie ostatnich pięciu lat wykonał min. jeden projekt polegający na odbudowie korpusu drogowego w ciągu drogi klasy Z lub równoważnej.

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zawartą i opłaconą umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w ramach, której wykonywał będzie zamówienie publiczne na podstawie tej Specyfikacji.

Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu – polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, jeżeli ważność ubezpieczenia uzależniona jest od zapłaty składki wraz z polisą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument jej opłacenia.

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

1. W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami;

- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

- opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

- listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawa Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej – Zał. nr 6 do Oferty.

3. Dokumenty podmiotów zagranicznych

1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów:

1) określonych w II.3.b, II.3.c i II.3.d SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że;

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

Dokumenty, o których mowa w pkt 1a i 1c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa w pkt 1b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

INNE DOKUMENTY

Pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty, które Wykonawca winien dostarczyć:

1) Formularz ofertowy z ofertą cenową sporządzony zgodnie z wymogami SIWZ w oparciu o załączone Programy Funkcjonalno Użytkowe

2) Wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych

3) Oświadczenie Wykonawcy, o posiadaniu uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia;

4) Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia;

5) Dowód wniesienia wadium;

6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia – jeżeli w Ofercie Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów;

7) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, bądź też pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub zawarcie umowy nie wynika z innych dokumentów załączonych.

 

Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

 

PROCEDURA:

1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

2. Kryteria oceny Ofert: najniższa cena (cena 100%).

3. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

4. Zmiana umowy.

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przewidzianych w umowie dotyczących:

1) terminu wykonania robót, w przypadku złych warunków atmosferycznych, zmiany technologii, wprowadzenia robót zamiennych, zmiany organizacji ruchu oraz jeżeli od podpisania umowy do określonego w niej terminu wykonania przedmiotu zamówienia pozostało mniej niż 60 dni - na warunkach i w sposób określony w umowie,

2) wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy i które nie wynikają z winy żadnej stron oraz na których powstanie lub, co do których zapobieżenia żadna ze stron nie mogła mieć wpływu,

3) zmiany osób nadzorujących;

4) zmiany zakresu robót, niepowodującej zmiany przedmiotu zamówienia,

5) zmian co do, których wprowadzenia strony są upoważnione na podstawie ustawy np. zabezpieczenia.

5. Informacje administracyjne:

5.1 Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.

5.2 Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie Zamawiającego, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok. nr 3, do dnia  03.09.2014 r. godz. 900.

5.3 Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.09.2014 r., godzina 905, Zarząd Dróg Powiatowych, Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok. nr 6.

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Wzór umowy

Formularz ofertowy wraz z załącznikami

Ogólna specyfikacja techniczna

Program Funkcjonalno-Użytkowy - odbudowa

Program funkcjonalno-użytkowy zabezpieczenie potoku

Wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych

Zmiana terminu otwarcia ofert

 

Zmiany w postępowaniu

Zmieniona specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Zmienione ogłoszenie o zamówieniu

Zmieniony zał. nr 1.1 do SIWZ - Program Funkcjonalno-Użytkowy odbudow drogi

Zmieniony zał.nr 2 do SIWZ - wzór umowy

Zmieniony zał.nr 3 do SIWZ - oferta cenowa z załacznikami

Zmieniony zał.nr 4 do SIWZ - Wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych

Zapytania i odpowiedzi

 

Zapytania i odpowiedzi 2

Ponowna zmiana terminu otwarcia ofert

Poprawiona SIWZ i załączniki

Zmieniony Zał. nr 1.2 do SIWZ - program funkcjonalno-użytkowy zabezp. potoku

Ogłoszenie o wyniku postępowania