Drukuj

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014 – Powiat Myślenicki

ZP-16/2013 Myślenice, dnia:  21.08.2013 r.

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM ZP-16/2013

Ogłoszenie przekazane Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej w dniu 21.08.2013 r., pod nr 2013-113764.

ZAMAWIAJĄCY:

1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, woj. małopolskie, powiat myślenicki, tel./fax ( 0-12) 272-17-33,

2. Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje:

Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, woj. małopolskie, pow. myślenicki, tel./fax 012 27-217-33, www.zdp-myslenice.pl ,  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Osoby uprawnione do kontaktów z Oferentami:

pok. 4, tel. (12) 272-17-33 lub (0-12) 274-13-99, w godz. 700 -1500

- w sprawach dotyczących postępowania: mgr inż. Marta Zięba e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;

- w sprawach technicznych: Irena Figiel-Korzeń, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

3. Adres, pod którym można uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

1/ Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok. nr 3 - sekretariat.

2/ Strona internetowa ZDP Myślenice www.zdp-myslenice.pl

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Nazwa zadania: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014 – Powiat Myślenicki

2. Przedmiot zamówienia:

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9 (usługi odśnieżania), 90.63.00.00-2 (usługi usuwania oblodzeń).

Zadania przedmiotu zamówienia:

Nr zadania

Nazwa zadania

Długość dróg

/km/

1

Gmina Myślenice – północ

22,1

2

Gmina Myślenice – południe

30,0

3

Miasto Myślenice

32,1

4

Gmina i Miasto Dobczyce

41,2

5

Gmina i Miasto Sułkowice

20,0

6

Gmina Pcim

32,5

7

Gmina Raciechowice

43,0

8

Gmina Siepraw

33,8

9

Gmina Lubień i Gmina Tokarnia

32,3

10

Gmina Wiśniowa

25,6

 

Σ =

312,6

 

3. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014 z podziałem na zadania, polegające na utrzymaniu przejezdności na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach w okresie zimowym, zgodnie z przyjętym standardem poprzez zwalczanie śliskości zimowej, odśnieżanie i uszorstnienie nawierzchni jezdni, monitoring oraz patrolowanie dróg.

Zakres zimowego utrzymania dróg i ulic obejmuje w ramach każdego zadania: odśnieżanie i posypywanie na bieżąco nawierzchni jezdni, poboczy i chodników (zał. do SIWZ), zatok autobusowych i parkingów (zał. do SIWZ), usuwania gołoledzi, zajeżdżonego śniegu i zasp śnieżnych, pozimowe sprzątanie chodników zlokalizowanych na wszystkich zadaniach oraz pozimowe sprzątanie jezdni przy krawężnikach na wszystkich zadaniach.

W ramach usługi Zimowego Utrzymania Dróg Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia dyżuru telefonicznego, a także do patrolowania miejsc objętych umową i pełnienia dyżuru sprzętem (monitorowanie i gotowość do wykonania usługi). Wykonawca będzie zobowiązany pozostawać w gotowości do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg przez cały okres Akcji Zima.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót zawarty jest w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz w wykazach dróg i ulic.

4. Termin realizacji zamówienia

Dla wszystkich zadań przedmiotu zamówienia:

1) sezon zimowy 2013/2014 – od 01.11.2013 r. do 31.03.2014 r.

2) Usługa Zimowego Utrzymania Dróg wykonywana będzie w trzech (3) okresach:

- w pierwszym – gotowość od 01.11.2013 r. do 15.12.2013 r.

- w drugim – akcja czynna od 16.12.2013 r. do 15.03.2014 r.

- w trzecim – gotowość od 16.03.2014 r. do 31.03.2014 r.

W okresie gotowości Wykonawca jest zobowiązany prowadzić monitoring, utrzymywać w gotowości do pracy sprzęt oraz w razie konieczności uszorstnić materiałem kamiennym nawierzchnię dróg i ulic, na których stwierdzono gołoledź lub inną śliskość na obszarze nie przekraczającym 10% lub 15% dróg i ulic będących w jego utrzymaniu (w zależności od zadania – zgodnie ze SIWZ).

5. Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

6. Czy dopuszcza się złożenia oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

Część 1: Zadanie 1 - Gmina Myślenice - północ                  - 22,1 km

Część 2: Zadanie 2 - Gmina Myślenice - południe              - 30,0 km

Część 3: Zadanie 3 - Miasto Myślenice                               - 32,1 km

Część 4: Zadanie 4 - Gmina i Miasto Dobczyce                   - 41,2 km

Część 5: Zadanie 5 - Gmina i Miasto Sułkowice                  - 20,0 km

Część 6: Zadanie 6 - Gmina Pcim                                         - 32,5 km

Część 7: Zadanie 7 - Gmina Raciechowice                          - 43,0 km

Część 8: Zadanie 8 - Gmina Siepraw                                    - 33,8 km

Część 9: Zadanie 9 - Gmina Lubień i Gmina Tokarnia        - 32,3 km

Część 10: Zadanie 10 - Gmina Wiśniowa                             - 25,6 km

7. Czy dopuszcza się złożenia ofert wariantowej: nie

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

1. Wadium.

Wadium wynosi:

Zadanie Nr 1 – Gmina Myślenice - północ               - 2 600,00 zł

Zadanie Nr 2 – Gmina Myślenice - południe                       - 3 600,00 zł

Zadanie Nr 3 – Miasto Myślenice                            - 4 200,00 zł

Zadanie Nr 4 – Gmina i Miasto Dobczyce                - 5 100,00 zł

Zadanie Nr 5 – Gmina i Miasto Sułkowice               - 1 700,00 zł

Zadanie Nr 6 – Gmina Pcim                                      - 2 800,00 zł

Zadanie Nr 7 – Gmina Raciechowice                                   - 4 500,00 zł

Zadanie Nr 8 – Gmina Siepraw                                 - 2 400,00 zł

Zadanie Nr 9 – Gmina Lubień i Gmina Tokarnia     - 2 700,00 zł

Zadanie Nr 10 – Gmina Wiśniowa                            - 2 300,00 zł

Termin wpłacenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert.

Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

- pieniądzu;

- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

- gwarancjach bankowych;

- gwarancjach ubezpieczeniowych;

- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BNP PARIBAS FORTIS nr 12 1600 1462 0008 4781 8071 7038.

Oferty, które nie będą zabezpieczone wadium zostaną przez Zamawiającego odrzucone. Ksero dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.

2. Nie przewiduje się zaliczek na poczet wykonywanego zamówienia

 

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający wymaga posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności umożliwiających mu wykonanie przedmiotu zamówienia.

Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełniana, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności umożliwiające mu wykonanie przedmiotu zamówienia – Zał. nr 1 do Oferty.

2. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie zawodowe rozumiane jako wykonanie przez niego w ciągu w ciągu ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi zimowego utrzymania, której rodzaj odpowiada usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości brutto (jednego zamówienia lub sumy, ale nie więcej niż 3 zamówień) co najmniej:

Zadanie Nr 1 – Gmina Myślenice          - północ                     - 170 000,00 zł

Zadanie Nr 2 – Gmina Myślenice          - południe                  - 240 000,00 zł

Zadanie Nr 3 – Miasto Myślenice                                            - 280 000,00 zł

Zadanie Nr 4 – Gmina i Miasto Dobczyce                     - 340 000,00 zł

Zadanie Nr 5 – Gmina i Miasto Sułkowice                    - 110 000,00 zł

Zadanie Nr 6 – Gmina Pcim                                           - 190 000,00 zł

Zadanie Nr 7 – Gmina Raciechowice                            - 300 000,00 zł

Zadanie Nr 8 – Gmina Siepraw                                      - 160 000,00 zł

Zadanie Nr 9 – Gmina Lubień i Gmina Tokarnia          - 180 000,00 zł

Zadanie Nr 10 – Gmina Wiśniowa                                 - 150 000,00 zł

Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów – Zał. nr 3 do Oferty „Doświadczenie zawodowe” oraz dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

3. Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, w pełni sprawnym sprzętem lub miał dostęp do takiego sprzętu bez ograniczeń czasowych w czasie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował dla każdego zadania oddzielnie, co najmniej wymienionym niżej, sprawnym sprzętem:

Dla Zadania Nr 1 – Gmina MYŚLENICE-północ wymagana jest minimalna ilość sprzętu:

- pługopiaskarka  – szt. 1 ( dopuszcza się osobno pług i osobno piaskarkę )

- ładowarka          – szt. 1

- pługi średnie lub ciężkie – szt. 1

( dopuszcza się możliwość wykorzystania solarek )

Dla Zadania Nr 2 – Gmina MYŚLENICE-południe wymagana jest minimalna ilość sprzętu:

- pługopiaskarka  – szt. 1 ( dopuszcza się osobno pług i osobno piaskarkę )

- ładowarka          – szt. 1

- pługi średnie lub ciężkie – szt. 2

- sprzęt ciężki gąsienicowy lub pług wirnikowy – szt 1

( dopuszcza się możliwość wykorzystania solarek )

Dla Zadania Nr 3 – Miasto MYŚLENICE wymagana jest minimalna ilość sprzętu:

- pługopiaskarka  – szt. 1 ( dopuszcza się osobno pług i osobno piaskarkę )

- ładowarka          – szt. 1

- pługi średnie lub ciężkie – szt. 1

- ciągnik z napędem na 4 koła o mocy min. 130 KM

( dopuszcza się możliwość wykorzystania solarek )

Dla Zadania Nr 4 – Gmina i Miasto DOBCZYCE wymagana jest minimalna ilość sprzętu:

- pługopiaskarka  – szt. 2 ( dopuszcza się osobno pług i osobno piaskarkę )

- ładowarka          – szt. 1

- pługi średnie lub ciężkie – szt 2

Dla Zadania Nr 5 – Miasto i Gmina SUŁKOWICE wymagana jest minimalna ilość sprzętu:

- pługopiaskarka  – szt. 1 ( dopuszcza się osobno pług i osobno piaskarkę )

- ładowarka          – szt. 1

- pługi średnie lub ciężkie – szt. 1

( dopuszcza się możliwość wykorzystania solarek )

Dla Zadania Nr 6 – Gmina PCIM wymagana jest minimalna ilość sprzętu:

- pługopiaskarka  – szt. 1 ( dopuszcza się osobno pług i osobno piaskarkę )

- ładowarka          – szt. 1

- pługi średnie lub ciężkie – szt. 2

( dopuszcza się możliwość wykorzystania solarek )

Dla Zadania Nr 7 – Gmina RACIECHOWICE wymagana jest minimalna ilość sprzętu:

- pługopiaskarka  – szt. 2 ( dopuszcza się osobno pług i osobno piaskarkę )

- ładowarka          – szt. 1

- pługi średnie lub ciężkie – szt 2

( dopuszcza się możliwość wykorzystania solarek )

Dla Zadania Nr 8 – Gmina SIEPRAW wymagana jest minimalna ilość sprzętu:

- pługopiaskarka  – szt. 1 ( dopuszcza się osobno pług i osobno piaskarkę )

- ładowarka          – szt. 1

- pługi średnie lub ciężkie – szt. 2

( dopuszcza się możliwość wykorzystania solarek )

Dla Zadania Nr 9 – Gmina LUBIEŃ i Gmina TOKARNIA wymagana jest minimalna ilość sprzętu:

- pługopiaskarka – szt. 1 ( dopuszcza się osobno pług i osobno piaskarkę )

- ładowarka – szt. 1

- pługi średnie lub ciężkie – szt. 1

- sprzęt ciężki gąsienicowy lub pług wirnikowy – szt. 1

- ciągnik z napędem na 4 koła o mocy min. 130 KM

( dopuszcza się możliwość wykorzystania solarek )

Dla Zadania Nr 10 – Gmina WIŚNIOWA wymagana jest minimalna ilość sprzętu:

- pługopiaskarka – szt. 1 ( dopuszcza się osobno pług i osobno piaskarkę )

- ładowarka – szt. 1

- pługi średnie lub ciężkie – szt. 1

- sprzęt ciężki gąsienicowy, lub pług wirnikowy – szt. 1

( dopuszcza się możliwość wykorzystania solarek ).

Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu – Zał. nr 4 do Oferty „Potencjał techniczny”.

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca winien wykazać się dysponowaniem następującymi osobami:

- osobą odpowiedzialną za monitoring, organizację, prowadzenie odśnieżania, przyjmowanie interwencji i przekazywanie meldunków;

- osobami posiadającymi umiejętność sprawnego posługiwania się sprzętem potrzebnym do wykonania przedmiotu zamówienia, w ilości zgodnej z wymaganiami sprzętowymi oraz ze składaną ofertą (w zależności od ilości zadań na które Wykonawca składa ofertę);

- osobą wyznaczoną do organizowania akcji odśnieżania.

Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów:

- zał. nr 5 do Oferty „Średnioroczne zatrudnienie osób przez uczestnika przetargu z okresu ostatnich 3 lat”,

- zał. nr 6 do Oferty „Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia”, wraz z zawartym w nim oświadczeniem, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zawartą i opłaconą umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w ramach, której wykonywał będzie zamówienie publiczne na podstawie tej Specyfikacji o wartości ubezpieczenia, co najmniej:

1/ Zadanie Nr 1 – Gmina Myślenice – północ                - 150 000,00 zł

2/ Zadanie Nr 2 – Gmina Myślenice – południe              - 200 000,00 zł

3/ Zadanie Nr 3 – Miasto Myślenice                             - 250 000,00 zł

4/ Zadanie Nr 4 – Gmina i Miasto Dobczyce                 - 300 000,00 zł

5/ Zadanie Nr 5 – Gmina i Miasto Sułkowice                 - 150 000,00 zł

6/ Zadanie Nr 6 – Gmina Pcim                                     - 150 000,00 zł

7/ Zadanie Nr 7 – Gmina Raciechowice                                    - 300 000,00 zł

8/ Zadanie Nr 8 – Gmina Siepraw                                 - 150 000,00 zł

9/ Zadanie Nr 9 – Gmina Lubień i Gmina Tokarnia        - 150 000,00 zł

10/ Zadanie Nr 10 – Gmina Wiśniowa                           - 150 000,00 zł

Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu – polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, jeżeli ważność ubezpieczenia uzależniona jest od zapłaty składki wraz z polisą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument jej opłacenia.

 

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

1. W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających zakresowi podanemu w SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych, dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia (zgodnie z wykazem określonym w SIWZ wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi narzędziami i urządzeniami technicznymi (w związku z art. 26 ust. 2b Ustaw);

- informacja na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;

- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zakres wymagań w tym zakresie podany w SIWZ;

- opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

- listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawa Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

3. Dokumenty podmiotów zagranicznych

1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów:

1) określonych w II.3.b, II.3.d, II.3.f i II.3.g SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że;

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

2) określonych w pkt II.3.c i II.3.e SIWZ – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11 Ustawy.

Dokumenty, o których mowa w pkt 1a i 1c oraz w pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa w pkt 1b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 Ustawy Pzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich:

1) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsc zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 Ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2) w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.

INNE DOKUMENTY

Pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty, które Wykonawca winien dostarczyć:

1) Formularz ofertowy z ofertą cenową;

2) Dowód wniesienia wadium;

3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia – jeżeli w Ofercie Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów;

4) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, bądź też pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub zawarcie umowy nie wynika z innych dokumentów załączonych.

 

Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

 

PROCEDURA:

1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

2. Kryteria oceny Ofert: najniższa cena (cena 100%).

3. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

4. Zmiana umowy.

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w części dotyczącej terminu rozpoczęcia i zakończenia zimowego utrzymania, rodzaju sprzętu, podwyższenia lub zmniejszenia standardów zimowego utrzymania, sposobu patrolowania dróg, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy jeżeli zmiana ta jest istotna, a dokonanie jej jest uzasadnione potrzebami Zamawiającego a wartość zawartej umowy nie ulegnie zmniejszeniu.5. Informacje administracyjne:

5.1 Termin związania ofertą: 60 dni od upływu terminu składania ofert.

5.2 Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie Zamawiającego, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok. nr 3, do 01.10.2013 r. godz. 900.

5.3 Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.10.2013 r., godzina 905, Zarząd Dróg Powiatowych, Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok. nr 6

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Wzór umowy

Standardy odśnieżania

Wykaz dróg i ulic do odśnieżania

Wykaz chodników i parkingów do odśnieżania

Wykaz chodników do pozimowego oczyszczania

Szczegółowa specyfikacja techniczna

Formularz oferty wraz załącznikami

Ogłoszenie o wyniku postępowania