Opracowanie dokumentacji projektowych – ZP-6/2013
Zadanie 1 – Przebudowa dróg powiatowych nr K1943, K1945, K1946, K1967 i K1973;
Zadanie 2 – Przebudowa mostu nr 01016693 w ciągu drogi powiatowej nr K1685 Pcim – Tokarnia – Jordanów w miejscowości Tokarnia w km 6+100.

 

ZP-6/2013 Myślenice, dnia:  16.05.2013 r.

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM ZP-6/2013

Nr publikacji ogłoszenia o zamówieniu publicznym: opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17.05.2013 r. nr ogłoszenia 79277-2013

ZAMAWIAJĄCY:

1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, woj. małopolskie, powiat myślenicki, tel./fax ( 0-12) 272-17-33,

2. Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje:

Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, woj. małopolskie, pow. myślenicki, tel./fax 012 27-217-33, www.zdp-myslenice.pl ,  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Osoby uprawnione do kontaktów z Oferentami:

pok. 4, tel. (12) 272-17-33 lub (0-12) 274-13-99, w godz. 700 -1500

- w sprawach dotyczących postępowania: Marta Zięba e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;

- w sprawach technicznych: Irena Figiel-Korzeń, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

3. Adres, pod którym można uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

1/ Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok. nr 3 - sekretariat.

2/ Strona internetowa ZDP Myślenice www.zdp-myslenice.pl

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Nazwa zadania:

Opracowanie dokumentacji projektowych – ZP-6/2013

Zadanie 1 – Przebudowa dróg powiatowych nr K1943, K1945, K1946, K1967 i K1973;

Zadanie 2 – Przebudowa mostu nr 01016693 w ciągu drogi powiatowej nr K1685 Pcim – Tokarnia – Jordanów w miejscowości Tokarnia w km 6+100.

2. Rodzaj zamówienia: usługi.

3. Przedmiot zamówienia:

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowych przebudowy nawierzchni dróg powiatowych oraz chodników w ciągach dróg powiatowych nr K1943, K1945, K1946, K1967 i K1973, a także przebudowy mostu w ciągu drogi powiatowej nr K1685.

Zakres zamówienia obejmuje:

Zadanie 1:

1) przebudowę drogi K1973 i K1943, ul. Kasprowicza i ul. Sienkiewicza w Myślenicach, odcinek od skrzyżowania z ul. M. Konopnickiej do Zakopianki – dł. 450 mb – przebudowa nawierzchni i chodników wraz ze skrzyżowaniami;

2) przebudowę drogi K1945 Zawada – Siepraw:

- przebudowa nawierzchni na długości 3600 mb w km:

- budowa chodnika w miejscowości Zawada w km 1+050 – 2+150,

- budowa chodnika w miejscowości Siepraw w km 2+700 – 3+150 i km 3+800 – 4+500;

3) przebudowę nawierzchni drogi powiatowej nr K1946 Olszowice – Siepraw, na długości 2200 mb;

4) przebudowę drogi powiatowej nr K1967 – ul. Sobieskiego, ul. Niepodległości i ul. Daszyńskiego w Myślenicach, na dł. 2150 mb:

- przebudowa nawierzchni, dł. 600 mb – ul. Niepodległości i Daszyńskiego, dł. 1050 mb – ul. Sobieskiego wraz ze skrzyżowaniami,

- przebudowa chodnika na dł. 500 mb – ul. Sobieskiego.

 

Zadanie 2:

przebudowę mostu w ciągu drogi powiatowej nr K1685 w miejscowości Tokarnia.

 

W zakres zamówienia wchodzi:

- mechaniczne dwukrotne koszenie traw na poboczach dróg kosiarkami bijakowymi,

- ręczne wykaszanie traw w miejscach niedostępnych.

Zakres opracowania przedmiotu zamówienia obejmuje:

1) wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej dla celów projektowych w skali 1:500;

2) wykonanie projektu zagospodarowania terenu w pięciu egzemplarzach w wersji papierowej + wersja elektroniczna;

3) wykonanie projektu budowlanego w pięciu egzemplarzach w wersji papierowej + wersja elektroniczna;

4) opracowanie projektu wykonawczego w pięciu egzemplarzach w wersji papierowej + wersja elektroniczna;

5) opracowanie operatu wodnoprawnego wraz z uzgodnieniami w Starostwie Powiatowym w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej + wersja elektroniczna, jeżeli zachodzi konieczność jego opracowania;

6) wykonanie przedmiarów robót w trzech egzemplarzach + wersja elektroniczna oraz kosztorysów ofertowych i ślepych w wersji papierowej i elektronicznej;

7) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w trzech egzemplarzach + wersja elektroniczna;

8) rozpoznanie usytuowania urządzeń obcych kolidujących z realizacją przedmiotowego zadania i ewentualne opracowanie projektów ich przekładek, jeżeli z uzyskanych warunków wyniknie konieczność ich przebudowy oraz uwzględnienie tych prac w kosztach realizacji projektu;

9) wykonanie wszystkich niezbędnych opracowań oraz uzyskanie wszelkich wymaganych prawem decyzji, uzgodnień i opinii;

10) dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót lub uzyskanie pozwolenia na budowę, zgodnie z przepisami;

11) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu – 4 egzemplarze;

12) sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji inwestycji na podstawie tych dokumentacji.

4. Termin realizacji zamówienia:

Zadanie 1 – 30.09.2013 r.

Zadanie 2 – 30.09.2013 r.

5. Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

6. Czy dopuszcza się złożenia oferty częściowej: tak, liczba części - 2.

7. Czy dopuszcza się złożenia ofert wariantowej: nie.

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

1. Wadium.

Zamawiający nie wymaga wadium.

2. Nie przewiduje się zaliczek na poczet wykonywanego zamówienia

 

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności umożliwiających mu wykonanie przedmiotu zamówienia.

Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełniana, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności umożliwiające mu wykonanie przedmiotu zamówienia – Zał. nr 1 do Oferty.

2. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie zawodowe rozumiane jako wykonanie przez niego w ciągu ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej:

- dla zadnia 1 – jednej dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy drogi i jednej dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy chodnika;

- dla zadania 2 – jednej dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy mostu,

oraz posiadał dowody określające, czy zostały lub są wykonywane należycie.

Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę zał. nr 3 do Oferty oraz dowodów, czy zostały wykonane należycie.

3. Potencjał techniczny

Zamawiający nie ma w tym zakresie wymagań.

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania dróg i przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego – dla zadania 1 oraz co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do projektowania mostów, przynależącego do właściwej izby samorządu zawodowego – dla zadania 2.

Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę zał. nr 4 do Oferty.

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zawartą i opłaconą umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w ramach, której wykonywał będzie zamówienie publiczne na podstawie tej Specyfikacji.

Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu – polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, jeżeli ważność ubezpieczenia uzależniona jest od zapłaty składki wraz z polisą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument jej opłacenia.

 

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

1. W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (zgodnych z zakresem podanym w pkt II.2.b SIWZ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (w związku z art. 26 ust. 2b Ustawy) wraz z oświadczeniem, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

- opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

- listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawa Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej – zał. nr 5 do Oferty.

3. Dokumenty podmiotów zagranicznych

1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów:

1) określonych w II.3.b, II.3.c i II.3.d SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że;

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

Dokumenty, o których mowa w pkt 1a i 1c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa w pkt 1b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

INNE DOKUMENTY

Pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty, które Wykonawca winien dostarczyć:

1) Formularz ofertowy z ofertą cenową;

2) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia – jeżeli w Ofercie Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów;

3) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, bądź też pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub zawarcie umowy nie wynika z innych dokumentów załączonych;

4) Zobowiązanie do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary, w przypadku nie podpisania umowy w wysokości 10% ceny oferty.

 

Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

 

PROCEDURA:

1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

2. Kryteria oceny Ofert: najniższa cena (cena 100%).

3. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

4. Zmiana umowy.

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem:

1) terminu wykonania robót, w przypadku określonym w specyfikacji, zmiany technologii, wprowadzenia robót zamiennych, zmiany organizacji ruchu oraz jeżeli od podpisania umowy do określonego w niej terminu wykonania przedmiotu zamówienia pozostało mniej niż 60 dni -  na warunkach i w sposób określony w umowie,

2) wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili
podpisania umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron oraz na których powstanie lub co
których zapobieżenia żadna ze stron nie mogła mieć wpływu,

3) zmiany osób nadzorujących,

4) zmiany zakresu robót, niepowodująca zmiany przedmiotu zamówienia,

5) zmiany nieważnych wskutek niezgodności z przepisem powszechnie obowiązującym postanowień umowy w sposób określony w umowie,

6) zmian, co do których strony są upoważnione na podstawie ustawy np. zabezpieczenia.

5. Informacje administracyjne:

5.1 Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.

5.2 Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie Zamawiającego, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok. nr 3, do 27.05.2013 r. godz. 900.

5.3 Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.05.2013 r., godzina 905, Zarząd Dróg Powiatowych, Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok. nr 6.

 

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Wzór umowy

Formularz oferty wraz z załącznikami

Zmiana ogłoszenia

Pytania i odpowiedzi

Unieważnienie części postępowania - zadanie nr 1

Unieważnienie części postępowania - zadanie nr 2