Drukuj

„Rozwój infrastruktury drogowej w Powiecie Myślenickim poprzez przebudowę ciągu komunikacyjnego K1944 Borzęta – Gorzków – Wieliczka” – ZP-2/2013

ZP-2/2013 Myślenice, dnia:  28.02.2013 r.

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM ZP-2/2013

Nr publikacji ogłoszenia o zamówieniu publicznym: opublikowano na portalu UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.02.2013 r. nr ogłoszenia 83618-2013

ZAMAWIAJĄCY:

1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, woj. małopolskie, powiat myślenicki, tel./fax ( 0-12) 272-17-33,

2. Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje:

Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, woj. małopolskie, pow. myślenicki, tel./fax 012 27-217-33, www.zdp-myslenice.pl ,  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Osoby uprawnione do kontaktów z Oferentami:

pok. 4, tel. (12) 272-17-33 lub (0-12) 274-13-99, w godz. 700 -1500

- w sprawach dotyczących postępowania: mgr inż. Marta Zięba e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;

- w sprawach technicznych: mgr inż. Artur Nowak, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

3. Adres, pod którym można uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

1/ Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok. nr 3 - sekretariat.

2/ Strona internetowa ZDP Myślenice www.zdp-myslenice.pl

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Nazwa zadania: „Rozwój infrastruktury drogowej w Powiecie Myślenickim poprzez przebudowę ciągu komunikacyjnego K1944 Borzęta – Gorzków – Wieliczka” – ZP-2/2013

2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

3. Przedmiot zamówienia:

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.51-8, 45.23.32.22-1, 45.23.32.20-7.

Zadania przedmiotu zamówienia:

Zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej nr K1944 Borzęta – Gorzków – Wieliczka – wykonanie chodnika dł. 4164 m.

Zadnie Nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej nr K1944 Borzęta – Gorzków – Wieliczka – wykonanie nawierzchni dł. 6736 m.

Rodzaje robót w zadaniach przedmiotu zamówienia:

Zadanie Nr 1:

1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe.

2. Roboty ziemne.

3. Odwodnienie korpusu drogowego.

4. Podbudowa.

5. Elementy ulic.

6. Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu.

Zadanie Nr 2:

1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe.

2. Roboty ziemne.

3. Odwodnienie korpusu drogowego.

4. Podbudowa.

5. Nawierzchnia.

6. Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robot zawarty jest w dokumentacji projektowej, SST i przedmiarach robót załączonych do SIWZ.

2. Termin realizacji zamówienia: liczony od daty zawarcia umowy do:

Zadanie Nr 1 – 30.09.2013 r., z zastrzeżeniem, że wykonanie około 50% krawężnika nastąpi do 30.06.2013 r., natomiast pozostała część krawężnika do 31.08.2013 r.;

Zadanie Nr 2 – 30.09.2013 r.

2. Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

3. Czy dopuszcza się złożenia oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

Część 1: Zadanie Nr 1 – Przebudowa drogi powiatowej nr K1944 Borzęta – Gorzków – Wieliczka – wykonanie chodnika dł. 4164 m.

Część 2: Zadanie Nr 2 – Przebudowa drogi powiatowej nr K1944 Borzęta – Gorzków – Wieliczka – wykonanie nawierzchni dł. 6736 m.

4. Czy dopuszcza się złożenia ofert wariantowej: nie

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

1. Wadium.

Wadium wynosi:

- dla Zadania Nr 1 – 27 000,00 zł

- dla Zadania Nr 2 – 63 000,00 zł

Termin wpłacenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert.

Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

- pieniądzu;

- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

- gwarancjach bankowych;

- gwarancjach ubezpieczeniowych;

- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BNP PARIBAS FORTIS nr 12 1600 1462 0008 4781 8071 7038.

Oferty, które nie będą zabezpieczone wadium zostaną przez Zamawiającego odrzucone. Ksero dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.

2. Nie przewiduje się zaliczek na poczet wykonywanego zamówienia

 

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający wymaga posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności umożliwiających mu wykonanie przedmiotu zamówienia.

Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełniana, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności umożliwiające mu wykonanie przedmiotu zamówienia – Zał. nr 1 do Oferty.

2. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie zawodowe rozumiane jako wykonanie przez niego w ciągu ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dla:

- zadania nr 1, co najmniej trzech robót budowlanych o łącznej wartości 2 000 000 zł brutto, przy czym wartość co najmniej jednej roboty nie może być mniejsza niż 250 000 zł brutto, a roboty polegały na budowie, przebudowie chodnika wraz z kanalizacją oraz posiadał dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami stuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

- zadania nr 2, co najmniej dwóch robót budowlanych o łącznej wartości 4 000 000 zł brutto, przy czym wartość co najmniej jednej roboty nie może być mniejsza niż 1 000 000 zł brutto, a roboty polegały na budowie, przebudowie drogi z rozebraniem podbudowy i wykonaniem nawierzchni oraz posiadał dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów – Zał. nr 3 do Oferty „Doświadczenie zawodowe” oraz dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty przedstawione w ww załączniku zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

3. Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym, w pełni sprawnym sprzętem lub miał dostęp do takiego sprzętu bez ograniczeń czasowych w czasie realizacji zamówienia:

- dla zadania nr 1: koparka (0,15 m3) – 1 szt., koparka (0,25 m3) – 1 szt., walec wibracyjny (0,6 t) – 1 szt., walec samojezdny stalowy, statyczny (10 t) – 1 szt., samochód ciężarowy samowyład. (5-10 t) – 2 szt., samochód skrzyniowy o ładowności min. 5 t – 1 szt., równiarka samojezdna o mocy min. 75 kM – 1 szt.;

- dla zadania nr 2: koparka (0,15 m3) – 1 szt., koparka (0,25 m3) – 1 szt., walec samojezdny stalowy, statyczny (10 t) – 1 szt., walec samojezdny stalowy, statyczny (15 t) – 1 szt., walec samojezdny ogumiony – 1 szt., walec wibracyjny (0,6 t) – 1 szt., równiarka samojezdna o mocy min. 75 kM – 1 szt., samochód ciężarowy samowyładowczy min. 10 t (z możliwością przykrycia brezentem) – 2 szt., samochód skrzyniowy o ładowności min. 5 t – 1 szt., frezarka drogowa ze sterowaniem elektronicznym – 1 szt., rozkładarka mas bitumicznych z możliwością wstępnego zagęszczenia, z możliwością ułożenia nawierzchni na całej szerokości jezdni, z elektronicznym sterowaniem, wyposażona w urządzenia pomiarowo-kontrolne – 1 szt., wytwórnia mas bitumicznych, zlokalizowaną w odległości gwarantującej czas transportu spełniający wymagania SST – 1 szt.

Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu – Zał. nr 4 do Oferty „Potencjał techniczny”.

4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym w szczególności osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi (Kierownik Budowy) i co najmniej 3 pracownikami posiadającymi kwalifikacje do realizacji robót objętych zamówieniem. Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał kwalifikacje uprawniające go do kierowania robotami budowlanymi i doświadczenie zawodowe, przez które Zamawiający rozumie wykonanie funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru przynajmniej na jednej budowie wcześniej, w zakresie robót drogowych. Natomiast pracownicy posiadali kwalifikacje budowlane, przez co rozumie się praktykę, co najmniej dwuletnią przy robotach budowlanych drogowych lub ukończenie szkoły technicznej i półroczną praktykę przy budowie dróg.

Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów:

- zał. nr 5 do Oferty „Średnioroczne zatrudnienie osób przez uczestnika przetargu z okresu ostatnich 3 lat”,

- zał. nr 6 do Oferty „Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia”, wraz z zawartym w nim oświadczeniem, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zawartą i opłaconą umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w ramach, której wykonywał będzie zamówienie publiczne na podstawie tej Specyfikacji o wartości ubezpieczenia (suma gwarancyjna), co najmniej:

- dla zadania nr 1 – 2 000 000,00 zł, na jedno i wszystkie zdarzenia,

- dla zadania nr 2 – 4 000 000,00 zł, na jedno i wszystkie zdarzenia.

Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu – polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, jeżeli ważność ubezpieczenia uzależniona jest od zapłaty składki wraz z polisą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument jej opłacenia.

 

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

1. W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;

- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami;

- opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

- listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawa Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

3. Dokumenty podmiotów zagranicznych

1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów:

1) określonych w II.3.b, II.3.d, II.3.f i II.3.g SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że;

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

2) określonych w pkt II.3.c i II.3.e SIWZ – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11 Ustawy.

Dokumenty, o których mowa w pkt 1a i 1c oraz  w pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa w pkt 1b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 Ustawy Pzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich:

1) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsc zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 Ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2) w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.

INNE DOKUMENTY

Pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty, które Wykonawca winien dostarczyć:

1) Formularz ofertowy z ofertą cenową wraz z Kosztorysem ofertowym z cenami jednostkowymi sporządzony zgodnie z wymogami SIWZ;

2) Dowód wniesienia wadium;

3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia – jeżeli w Ofercie Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów;

4) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, bądź też pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub zawarcie umowy nie wynika z innych dokumentów załączonych.

 

Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

 

PROCEDURA:

1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

2. Kryteria oceny Ofert: najniższa cena (cena 100%).

3. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

4. Zmiana umowy.

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem:

1) terminu wykonania robót, w przypadku określonym w specyfikacji, zmiany technologii, wprowadzenia robót zamiennych, zmiany organizacji ruchu oraz jeżeli od podpisania umowy do określonego w niej terminu wykonania przedmiotu zamówienia pozostało mniej niż 60 dni – na warunkach i w sposób określony w umowie;

2) wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron oraz na których powstanie lub co do których zapobieżenia żadna ze stron nie mogła mieć wpływu;

3) zmiany osób nadzorujących;

4) zmiany harmonogramu;

5) zmiany zakresu robót, niepowodująca zmiany przedmiotu zamówienia;

6) zmiany, nieważnych wskutek niezgodności z przepisem powszechnie obowiązującym, postanowień umowy w sposób określony w umowie;

7) zmian, co do których strony są upoważnione na podstawie ustawy, np. zabezpieczenia

5. Informacje administracyjne:

5.1 Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.

5.2 Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie Zamawiającego, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok. nr 3, do 15.03.2013 r. godz. 900.

5.3 Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.03.2013 r., godzina 905, Zarząd Dróg Powiatowych, Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok. nr 6

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Część techniczna - zadanie nr 1

Część techniczna - zadanie nr 2

Przedmiar i kosztorys - zadanie nr 1

Przedmiar i kosztorys - zadanie nr 2

Formularz oferty wraz z załącznikami

Wzór umowy

Pytania i odpowiedzi 1

Pytania i odpowiedzi 2

Ogłoszenie o wyniku postępowania