Drukuj

Wykonanie dokumentacji projektowo-budowlanej w ramach zadania pn. Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi w miejscowości Pcim w ciągu drogi powiatowej nr K1923 w km 12+300 - 12+350" oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych na podstawie tej dokumentacji - ZP-18/2012

 

ZP/18/2012 Myślenice, dnia 13.09.2012 r.

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

Zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13.09.2012 r. pod nr 346778-2012

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

1. Nazwa i adres zamawiającego:

Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, woj. małopolskie,

pow. myślenicki, tel./fax ( 0-12) 272-17-33, www.zdp-myslenice.pl, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

2. Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje:

Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, woj. małopolskie,

pow. myślenicki, tel./fax (012) 272-17-33, www.zdp-myslenice.pl, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

Uprawniona do kontaktów z Oferentami – Irena Figiel-Korzeń e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

tel. (0-12) 272-17-33, w godz. 700 - 1400.

3. Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia:

Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, strona internetowa: www.zdp-myslenice.pl.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Rodzaj zamówienia: usługi.

2. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:

„Wykonanie dokumentacji projektowo-budowlanej w ramach zadania pn. Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi w miejscowości Pcim w ciągu drogi powiatowej nr K1923 w km 12+300 – 12+350” oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych na podstawie tej dokumentacji – ZP-18/2012

3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-budowlanej stabilizacji osuwiska w ciągu drogi powiatowej. W zakres zamówienia wchodzi:

1) wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej dla celów projektowych w skali 1:500 oraz ewentualnie projektów podziału nieruchomości dla potrzeb realizacji zadania wraz z wypisami z rejestru gruntów, dla działek objętych przedmiotowym zadaniem;

2) wykonanie projektu zagospodarowania terenu w pięciu egzemplarzach w wersji papierowej + wersja elektroniczna;

3) wykonanie projektu budowlanego w pięciu egzemplarzach w wersji papierowej + wersja elektroniczna;

4) opracowanie projektu wykonawczego w pięciu egzemplarzach w wersji papierowej + wersja elektroniczna;

5) opracowanie operatu wodnoprawnego wraz z uzgodnieniami w Starostwie Powiatowym w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej + wersja elektroniczna, jeżeli zachodzi konieczność jego opracowania;

6) wykonanie przedmiaru robót w trzech egzemplarzach + wersja elektroniczna oraz kosztorysu ofertowego i ślepego w wersji papierowej i elektronicznej;

7) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w trzech egzemplarzach + wersja elektroniczna;

8) rozpoznanie usytuowania urządzeń obcych kolidujących z realizacją przedmiotowego zadania i ewentualne opracowanie projektów ich przekładek, jeżeli z uzyskanych warunków wyniknie konieczność ich przebudowy oraz uwzględnienie tych prac w kosztach realizacji projektu;

9) wykonanie wszystkich niezbędnych opracowań oraz uzyskanie wszelkich wymaganych prawem decyzji, uzgodnień i opinii, a w szczególności opinii Państwowego Instytutu Geologicznego oraz Wojewódzkiego Zespołu Nadzorującego Realizację Projektu „Osłona Przeciwosuwiskowa”;

10) uzyskanie zgody wszystkich właścicieli nieruchomości, na których będą realizowane prace, poza pasem drogowym;

11) zgłoszenie zamiaru wykonania robót, zgodnie z ustawą z dnia 11.08.2001 r. o szczególnych zasadach odbudowy, remontów i rozbiórek obiektów budowlanych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działania żywiołu (Dz. U. Nr 84, poz. 906 z późn. zm.) oraz ustawy z dn. 06.08.2010 r. o zmianie ustawy o szczególnych zasadach odbudowy, remontów i rozbiórek obiektów budowlanych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działania żywiołu oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 149, poz. 996) lub uzyskanie pozwolenia na budowę, zgodnie z ww przepisami;

12) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy – 4 egzemplarze;

13) Sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji inwestycji na podstawie tej dokumentacji.

Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego i niezwłocznego udzielania wyjaśnień na ewentualne zapytania wykonawców, złożone w toku przetargu na realizację zadania na podstawie wykonanej dokumentacji projektowo-budowlanej, a także zajmowania stanowiska w przypadku złożenia odwołania.

4. Wspólny słownik zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.

5. Zamówienia uzupełniające: nie przewiduje się.

6. Miejsce realizacji: drogi powiatu myślenickiego.

7. Oferty częściowe: nie.

8. Oferty wariantowe: nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.

9. Termin realizacji zamówienia:

1) Termin realizacji dokumentacji projektowej określa się do dnia 20.12.2012 r.

Termin realizacji dokumentacji projektowej oznacza opracowanie dokumentacji projektowo-budowlanej i uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zgłoszeń oraz przekazanie Zamawiającemu w tym terminie opracowanych, bądź uzyskanych materiałów i dokumentów w zakresie i ilości podanej w SIWZ i umowie.

2) Czynności nadzoru autorskiego wykonywane będą w trakcie przygotowywania przetargu i realizacji robót budowlanych, na podstawie wykonanej dokumentacji, do czasu ich zakończenia. Planowany termin realizacji robót budowlanych – do 31.12.2013 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

1.1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: W celu spełnienia warunku Wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenie w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dla osób prawnych); natomiast osoby fizyczne składają oświadczenie, że w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, prowadzącej do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik).

1.2. Wiedza i doświadczenie: Wykonawca w celu spełnienia warunku musi wykazać się doświadczeniem zawodowym, rozumianym jako wykonanie przez niego w ciągu ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dokumentacji projektowo-budowlanej stabilizacji lub likwidacji osuwiska oraz musi posiadać dokumenty potwierdzające, że opracowane projekty zostały wykonane należycie i terminowo

1.3. Osoby zdolne do wykonania zamówienia: W celu spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie w zakresie wykonywania projektów drogowych, legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie będą wykonywać. Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję projektanta i jedną osobą pełniącą funkcję sprawdzającego, którzy posiadają uprawnienia w zakresie projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń lub równoważne oraz przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego.

Dla potwierdzenia warunku wykonawca przełoży:

1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg załącznika;

2. oświadczenie potwierdzające, że osoby przewidziane do realizacji zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia, wg załącznika

1.4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

2. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy:

2.1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 1 do oferty;

- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówieni, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zał. nr 3 do oferty;

- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – zał. nr 4 do oferty;

- zobowiązanie do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary w przypadku nie podpisania umowy w wysokości 10% ceny oferty – zał. nr 5 do oferty.

2.2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. nr 1 do oferty;

- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

2.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2.4. Inne dokumenty:

1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.

2) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

3. Wymagane wadium:

Zamawiający odstępuje od wpłacania wadium.

SEKCJA IV: TRYBY

1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

2. Kryteria oceny ofert.

2.1. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

2.2. Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

3. Zmiana umowy: Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokona się wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przewidzianych w umowie dotyczących:

1) terminu wykonania robót, w przypadku złych warunków atmosferycznych, zmiany technologii, wprowadzenia robot zamiennych, zmiany organizacji ruchu oraz jeżeli od podpisania umowy do określonego w niej terminu wykonania przedmiotu zamówienia pozostało mniej niż 60 dni – na warunkach i w sposób określony w umowie,

2) wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy i które nie wynikają z winy żadnej stron oraz na których powstanie lub co do których zapobieżenia żadna ze stron nie mogła mieć wpływu,

3) zmiany nieważnych w skutek niezgodności z przepisem powszechnie obowiązującym postanowień umowy w sposób określony w umowie,

4) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT,

5) zmiany osób nadzorujących,

6) zmiany harmonogramu,

7) zakresu robót, niepowodującej zmiany przedmiotu zamówienia,

8) zmian, co do których strony są upoważnione na podstawie ustawy np. zabezpieczenia.

Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą wartości brutto za wyjątkiem zmiany opisanej w pkt. 4 i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.

4. Informacje administracyjne:

4.1 Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia:

Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82 - sekretariat, strona internetowa: www.zdp-myslenice.pl.

4.2 Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.

4.3 Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego (sekretariat), do dnia 21.09.2012 r. godz. 900.

4.4 Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.09.2012 r., godzina 905, Zarząd Dróg Powiatowych

Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok. 6.

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Część dokumentacji geologiczno-inżynieryjnej

Karta rejestracyjna osuwiska

Wyjaśnienie do przetargu

Ogłoszenie o wyniku postępowania