Drukuj

Opracowanie koncepcji i dokumentacji projektowej ronda typu małego na skrzyżowaniu dróg powiatowych nr 1943 i 1946 w miejscowości Siepraw

  

 

 

ZP-16/2012                                                                                           Myślenice, dnia:  21.08.2012r.

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM ZP-16/2012

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

1. Nazwa i adres Zamawiającego :

Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, woj. małopolskie,

powiat myślenicki, tel./fax ( 0-12) 272-17-33,

2. Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje:

Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, woj. małopolskie, pow. myślenicki, tel./fax 012 27-217-33, www.zdp-myslenice.pl ,  e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Uprawniona do kontaktów z Oferentami – Paweł Werner,

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  tel. (0-12) 272-17-33,  w godz. 700 -1300.

3. Adres, pod którym można uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

1/  Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok nr 3- sekretariat.

2/ Strona internetowa ZDP Myślenice www.zdp-myslenice.pl

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Usługi.

2.Nazwa Zadania, określenie przedmiotu zamówienia:

Opracowanie koncepcji i dokumentacji projektowej ronda typu małego na skrzyżowaniu dróg powiatowych nr 1943 i 1946 w miejscowości Siepraw”.

3. Termin realizacji zadań zamówienia.

do 28.12.2012r.,  przedstawienie wariantów koncepcji ronda, w terminie do trzech tygodni od daty podpisania umowy

4. Nr publikacji ogłoszenia o zamówieniu publicznym:

Zamówienie publiczne opublikowano na portalu UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.08.2012r., nr ogłoszenia 180589-2012

5. Informacja na temat wadium:

Wadium nie jest wymagane

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: posiadają dokumenty uprawnień dla projektanta branży drogowej posiadających uprawnienia w zakresie projektowania dróg oraz przynależności do izby inżynierskiej budownictwa. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał doświadczenie zawodowe rozumiane jako wykonane przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej dwóch projektów drogowych każdy odpowiadający wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem wartości, nazwy przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do oferty Wykonawca ma dołączyć posiadane referencje potwierdzające, że zrealizowane zamówienia, wymienione w załączonym do Oferty wykazie zostały wykonane z należytą starannością i w wymaganym terminie. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie analizy i weryfikacji przedstawionych dokumentów pod względem formalnym, prawnym i merytorycznym prawidłowości dokumentów. Ocena będzie polegała na określaniu spełnia / nie spełnia danego warunku udziału w postępowaniu.

III.5) Inne dokumenty:

1. Zobowiązanie do zapłaty na rzecz Zamawiającego, kary w przypadku nie podpisania umowy w wysokości 10% ceny oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURY

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przewidzianych w umowie dotyczących: 1) terminu wykonania robót, w przypadku złych warunków atmosferycznych, zmiany technologii, wprowadzenia robót zamiennych, zmiany organizacji ruchu - na warunkach i w sposób określony w umowie, 2) wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy i które nie wynikają z winy żadnej stron oraz na których powstanie lub co których zapobieżenia żadna ze stron nie mogła mieć wpływu, 3) zmiany nieważnych wskutek niezgodności z przepisem powszechnie obowiązującym postanowień umowy w sposób określony w umowie oraz 4) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, 5) osób nadzorujących, 6) zmiany zakresu, jeżeli zmiana nie spowoduje zmiany przedmiotu zamówienia, 7) zmian, co do których strony są upoważnione na podstawie ustawy np. zabezpieczenia,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-myslenice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach 32-400 Myślenice ul. Słowackiego 82..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach 32-400 Myślenice ul. Słowackiego 82, pok. nr 3..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6)  Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.08.2012r, godzina 905, Zarząd Dróg Powiatowych, Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok. nr 6

3.5 SIWZ znajduję się na stronie internetowej lub można ją otrzymać w tutejszym Zarządzie.

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Mapa ewidencyjna

Plan zagospodarowania terenu

Pytania i odpowiedzi 1

Pytania i odpowiedzi 2

Pytania i odpowiedzi 3

Unieważnienie postępowania